چهارمین کهکشان سامسونگ در راه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چهارمین کهکشان سامسونگ در راه است
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 130
نویسنده : محسن پرهیز
شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه Galaxy S4 سامسونگ اوایل سال 2013 منتشر شده است. بر اساس این شایعات که درباره گوشی Galaxy S4 سامسونگ منتشر شده، این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد و از پردازنده هشت هسته‌ای پشتیبانی مي‌کند. گزارش‌ها حاکی است این گوشی جانشین Galaxy S3 مي‌شود و با صفحه نمایش پنج اینچی به بازار خواهد آمد.
 
بر این اساس انتظار مي‌رود گوشی Galaxy S4 از نمایشگر Super AMOLED با کیفیت 1080 پیکسل پشتیبانی کند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ این گوشی را با بدنه انعطاف‌پذیر مي‌سازد که احتمال شکستن آن کاهش ‌یابد. از سوی دیگر گفته مي‌شود این گوشی از پردازنده‌ای با معماری 28 نانومتری بهره مي‌برد و قدرت آن 8/1 گیگاهرتزی Cortex-A15 خواهد بود. در حالی که گوشی‌های قبلی سامسونگ با دوربین هشت مگاپیکسلی عرضه شده‌اند، انتظار مي‌رود این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی در اختیار مشتریان قرار گیرد. پیش‌بینی مي‌شود این گوشی در نمایشگاه CES لاس وگاس اوایل سال 2013 میلای رونمایی شود.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: